Науково-методичне забезпечення реалізації змісту навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
(наукова доповідь на засіданні Президії НАПН України 18 лютого 2021 року)
Чеботарьова, О.В., Блеч, Г.О., Гладченко, І.В., Трикоз, С.В., & Бобренко, І.В. (2020b). Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку : навчально-методичний посібник. https://lib.iitta.gov.ua/721883/
Чеботарьова, О.В., Блеч, Г.О., Гладченко, І.В., Трикоз, С.В., Бобренко, І.В., & Ярмола, Н.А. (2019). Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку : навчально-методичний посібник. https://lib.iitta.gov.ua/718297/
|